Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, December 13, 2012

Photoshop nonsens : Wall of Fame

omdat ik de "Daily Dwaalhaas" van de Facebook pagina recent geleden nog gebruikt  heb op deze weblog , heb ik voor vandaag maar weer eens beetje humor op deze blog geplaatst, :-) en dat doe ik dus meestal met een "photoshop"

Afgelopen dinsdag plaatste ik een "photoshop"  van mijn ster op "the walk of fame" vandaar dat het mij vandaag leuk leek om mijn Kunst eens te plaatsen in een "Hall of Fame" ... waarom ok voor deze Photoshop een openbaar toilet gebruikt heb, en geen sjieke of prestigieuze locatie is uit pure bescheidenheid, want maar al te vaak koppel ik mijn naam, kunstwerken en Photoshops  aan de grote / bekende / beroemde sterren of dingen van deze planeet, terwijl ik ( diep in mijn achterhoofd ) zelf ook wel weet, dat de meeste mensen die mijn weblog bezoeken ( tegenwoordig over de 300 hits per dag ) niet altijd voor mijn Kunst komen, maar vaak voor de onzin zoals dit mijn weblog bezoeken.  iedereen die mij via deze weblog een beetje denkt te kennen, weet dat ik mijn webstats goed bij houd, ik kijk hoe mensen mijn weblog vinden, wat zij hier zoeken, en waar ze vandaan komen... "wel jammer dat niet veel mensen een link naar mijn weblog hebben , of mijn weblog delen via alle mogelijkheden die deze weblog bied"..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog