Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 31, 2012

Flowers fireworks

Het is weer de laatste dag van dit jaar en buiten zijn is de jeugd al "heftig" bezig vuurwerk af te steken, en hoewel dit schilderij eigenlijk bloemen zijn zou je dit ook kunnen zien als vuurwerk..
Mijn hond Spike slaat op dit moment doodsangsten uit, hij kan nergens heen vluchten, want overal knalt het buiten... telkens als hij denkt een veilig plekje gevonden te hebben, dan komt er weer een knal, het oude beestje trilt helemaal, en de dag is nog maar net begonnen...

ik persoonlijk haat dat vuurwerk ook, er gaat vandaag weer letterlijk voor miljoenen Euro's in zwavel en zware metalen dampen de lucht in "valt dit niet onder zinloos geweld ?"  ik moet nu even niet denken aan al die vluchtelingen die hier in Nederland zitten en hoopte hun oorlog-trauma's te kunnen verwerken.. ( ook weer zoiets) nee van mij persoonlijk mogen ze dat "consumenten" vuurwerk best verbieden.. want ook ik moet ongewild mee betalen al alle verwondingen, schades, overlast, en ( milieu ) verontreiniging die dit met zich mee brengt...



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog