Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 10, 2012

The Sound of Music

ik ben een liefhebber van veel soorten muziek, van Rammstein tot Klassiek, Punk, Death metal, opera, eigenlijk alle soorten muziek wel goed, zolang het maar instrumentaal of vocaal goed in de oren ligt, ...
dit schilderij heb ik gebaseerd op the musical  "The Sound of Music"  ( link to full movie part 1, 2, 3 and 4 ) ik heb dit schilderij gemaakt doordat ik steeds moet huilen als ik de video clip bekijk van Hollie Steel, in 'Britain's Got Talent'. De 10-jarige Hollie Steel,Het meisje komt op als ballerina en lijkt in eerste instantie weinig indruk te maken op de jury. Totdat ze haar mond opentrekt. Ze laat de jury én het publiek versteld staan met haar zangtalent, ze zingt dan het bekende lied "Edelweiss" van de film Sound of Music, halverwege het zingen kan zij het niet meer aan en barst ze uit in huilen, en daardoor houd ik ht zelf ook niet / nooit meer droog, en jank ik spontaan mee, dat is volgens mij ook wat muziek, en Kunst ( in de ruimste zin van het woord ) ook moet doen, "emoties los maken"


noem mij maar rustig een "softie" of een "watje" omdat ik jank als kind, maar ik schaam me daar niet voor, ik wil me niet anders voordoen, of stoer doen, "ik ben wie ik ben" en misschien komt het ook wel doordat ik een nooit vervulde kinderwens heb / had ( ik ben nu te oud met mijn 47 jaar )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog