Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, December 29, 2012

Loving The Alien

"Loving The Alien" ( ik kon geen andere naam voor dit schilderij bedenken ) ..
fluoriserende kleuren en scanners werken slecht samen helaas, mar deze foto is er toch nog redelijk uit gekomen...

voor de schilderijen die ik maak voor de facebook pagina ( zoals met dit schilderij ) experimenteer ik regelmatig met nieuwe kleuren en technieken, onlangs kocht ik 3 spuitbussen neon verf, dat is heel mooi als je de schilderijen "live" zou zien, maar ge-scanned, of digitaal gefotografeerd ziet het er vaak anders uit, waardoor ik soms een beetje moet photo-shoppen om het schilderij te laten zien zoals ik hem gemaakt heb







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog