Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 31, 2012

Facebook "daily Dwaalhaas" preview

vanaf vrijdag tot nu, 7 nieuwe "dwaalhazen" voor mijn dagelijkse Dwaalhaas pagina op Facebook, helemaal klaar, "ik heb nu ongeveer 3 weken voorsprong", en het gaat nog steeds "lekker"
ondertussen ben ik ook weer aan 3 nieuwe begonnen maar die zitten nu in fase 2 van 3... dus die heb ik nog niet op deze preview er bij gezet. normaal moet ik elke woensdag 7 werken afleveren bij mijn manager, maar omdat hij komende 2 weken in het buitenland zit om een aantal beurzen te bezoeken moest ik afgelopen vrijdag 14 schilderijen inleveren ( 7 meer als anders om zijn afwezigheid te overbruggen ) maar zoals je zien kan probeer ik gewoon door  te gaan, want hoe meer voorsprong ik krijg, hoe minder werkdruk ik heb, want het is niet altijd gemakkelijk om elke dag een schilderij uit te poepen..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog