Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, December 6, 2012

Dagboek-live cam & Xmas banner

het is nu donderdag ochtend, "heel vroeg" of in mijn geval, nog steeds woensdag nacht ( heel laat ) 05:30.. het interview wat ik vandaag had met het stads-magazine "even geduld a.u.b" was leuk, ze waren met zijn 3-en gekomen, 2 fotografen en een interviewster, half januari 2013 komt het blad , waar ik in sta uit en dan zal ik daar meer over...
schrijven en posten..
 ik heb vandaag ook weer een 24/7 live webcam op deze Art weblog gezet
die een beeld weergeeft van kantoor van mijn manager in de Eindhovense binnenstad,
het is natuurlijk puur toeval dat de "ons net webcam" gericht staat op het winkelpand waarboven mijn management zijn kantoor heeft,
maar het is een leuke toevoeging aan mijn weblog,
zo kan iedereen ter wereld zien  wat voor een weer en tijd wij hier nu hebben in Eindhoven
( straks als het weer gaat sneeuwen levert dat mooie plaatjes op, maar ook tijdens oud op nieuw )
dan kun je waarschijnlijk het vuurwerk in de verte zien opflitsen,
voor oud op nieuw en de kerst heb ik vandaag ook ( tijdelijk ) mijn  "head banner" aangepast,
zodat ik bij voorbaat al elke bezoeker van mijn weblog fijne kerstdagen en een gelukkig 2013 toe kan wensen,
het is misschien een tikkeltje extreem zo'n dronken Kerstman,
die ergens verloren in het "redlight district" op straat ligt, maar het leven is nu eenmaal te kort om altijd serieus te zijn,
ik ga nu nog even een stukje wandelen met mijn hond Spikkeltje/Spike en dan ga ik nog even slapen,
"mijn woensdag is weer mooi geweest",
over een paar uur komt er een kennis van mij met een hoop spullen,
ik heb tegen haar gerecht dat zij die hier deze winter wel tijdelijk in mijn atelier / loods mag opslaan,
ik geloof dat zij haar huis word uitgezet en dat zij even niet weet wat ze met haar huisraad moet doen,
en omdat mijn atelier nog  lang niet vol staat, dus ik nog plaats genoeg heb,
ben ik blij dat ik haar tijdelijk kan helpen, daarna moet ik vandaag weer nar mijn vader om hem weer te helpen met wat huishoudelijke klusjes
( de man is 80 en kan niet alles meer alleen doen )
normaal doe ik dat altijd op vrijdag,
maar deze keer heeft mijn vader op vrijdag een andere afspraak,
waardoor ik mijn vaste dag moet verzetten...
al bij al maakt dat dat ik nu dus v.a afgelopen zondag tot / met vandaag elke dag wel iets gehad heb aan afspraken en of verplichtingen waar ik bovenal rekening moest houden met anderen..
Vrijdag en Zaterdag zijn voor mij, en voor mij alleen !



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog