Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, January 5, 2013

Crossdressing / cross - dresser

Deze week had ik al een schilderij geplaatst van de mooie Andrej Pejić, een mannelijk foto / mode model die door zijn androgeen uiterlijk hoog scoort als model voor vrouwen kleren, ik zeg  "de mooie Andrej Pejić" omdat ik ....
crossdressing / travestie en transgender /transseksualiteit altijd al "boeiend" gevonden heb, ( misschien omdat dit soort "vrouwen"  soms teveel overcompenseren om hun mannelijkheid te verbergen ? )  dit schilderij heb ik met een beetje humor gemaakt omdat het vaak religies zijn  die alles wat "anders" is veroordelen, en dat nog wel, terwijl priesters en imams zelf in een "soort van jurk" rondlopen... zelf doe ik niet aan travestie, alhoewel ik ook we zo eerlijk moet zijn om toe te geven dat ik met een dronken kop wel eens ooit een BH aangetrokken heb ( maar toen was ik dronken )  ow.. en met carnaval, toen heb ik mezelf ook eens opgemaakt en vrouwen kleren aangetrokken, ( maar met carnaval vind iedereen zoiets normaal ) eigenlijk is het best wel triest dat er veel mensen zichzelf niet durven te zijn, of te uiten, omdat ze bang zijn om kritiek van anderen te krijgen, "met de carnaval mag alles" en daarna vinden we alles wat anders is weer gek..



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog