Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 23, 2013

allmost the last one... 13/14

Dit schilderij is nummer 13 van mijn 14 schilderijen uit de serie "semi abstract", schilderijen waarbij het voor mij wat moeilijker was om er iets over te schrijven dan "normaal", morgen komt het laatste schilderij uit deze serie, die eigenlijk allemaal voor mijn ( managers )  facebook pagina gemaakt worden, het is niet altijd makkelijk om voor elke dag weer een nieuw schilderij te maken...
vanaf donderdag komt er een serie van 21 schilderijen met uiteenlopende thema's en onderwerpen, daarna zal er een serie van 14 schilderijen komen met als inspiratie bron en thema "FEMEN"

FEMEN  is een Oekraïense feministische protestgroep die in 2008 werd opgericht door Anna Hutsol. FEMEN heeft als doel om steeds meer vrouwen wakker te schudden en hen zich bewust te laten worden van hun rechten en de mogelijkheid om zichzelf te ontplooien. Hun doel is om de grootste feministische beweging van Europa te worden en in 2017 een vrouwelijke revolutie ontketend te hebben. De groep trekt geregeld internationale pers-aandacht door topless of semi-topless te demonstreren. De vrouwen hebben vaak teksten op hun lichaam geschreven en bloemen in het haar. De Oekraïense regering ziet deze demonstraties als ondermijning van de staat en de deelnemers worden regelmatig veroordeeld tot gevangenisstraffen. bron : wikipedia

Behalve dat ik niet vies van vrouwelijk schoon en borsten ben sta ik voor de volle 100%  achter deze groep en hun ideologieën, met de links hier ( rechts ) op mijn Art Blogger  , naar hun website, en alle verschillende facebook pagina's, en over 3 weken mijn serie FEMEN schilderijen hoop ik nog meer aandacht te trekken voor hun doelen, zodat meer mensen hun ( nationale ) FEMEN facebook pagina's "like"-en zodat Hun doel
( de grootste feministische beweging van Europa te worden )
veranderd word in de grootste wereldwijd, want ik ben er heilig van overtuigd, dat als vrouwen aan de macht zouden zijngeweest , de wereld niet zo'n puinhoop als het nu is had kunnen worden...



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog