Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, January 27, 2013

vandaag weer naar België

vandaag ben ik weer heel de dag op de vrije markt in Overpelt België waar ik vroeger ook een eigen kraam had, deze tijd is nu voorbij....
ik wil niets meer verkopen, ik heb zelf geen "handel" meer, ik zelf ben er helemaal mee gestopt, mijn kunst loopt nu via mijn manager, en naar de markt in België ga ik alleen nog maar om mijn vader te helpen...

via deze link  kom je op een oude website van mij terecht uit de laatste update was januari 2011... in maart 2011 stopte ik wegens psychische redenen  met mijn eigen snuffelkraam... "er is dus ook geen Dwaalhaas kunst meer te koop op de vrije markt"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog