Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, January 24, 2013

Brabanders doen Crea met Bea

Gisteren op de televisie bij Omroep Brabant zag ik dat veel Brabantse kunstenaars teleur gesteld waren omdat er maar 1 Brabantse kunstenaar was uitgenodigd mee te doen aan een expositie over koningin Beatrix op Paleis Het Loo, ...
( ik wist niet eens van het bestaan van die expositie ) maar per toeval maakte ik onlangs wel dit schilderij van onze Nederlandse koningin...

Uit Omroep Brabant
EINDHOVEN - Koningin Beatrix viert op 31 januari haar 75e verjaardag. Om dat te vieren wordt in Paleis Het Loo in Apeldoorn een tentoonstelling gehouden met 75 portretten van de koningin. Tientallen Brabanders gingen creatief aan de slag, werden beoordeeld en afgewezen. Het schilderij van Isabel Lentjes uit Boxtel is één van de weinige Brabantse kunstwerken die wel te zien zal zijn op de jubileumexpositie. Auteur: Rob Bartol brom : Omroep brabant

waarschijnlijk had ik ook niet mee mogen doen met deze expositie, omdat ik dit schilderij destijds geschilderd heb met mijn penis ( je )  klik hier voor meer foto's en info van mijn Beatrix Penis schilderij..

dit schilderij heb ik toen gemaakt  als parodie op het werk van de "penis kunstenaar" Pricasso,
dit is een link naar meer van mijn parodieën op andere kunstenaars




If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog