Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, January 14, 2013

The beginning of "Waalinism"

The Beginning of  "Dwaal-Art" is een oud olieverf schilderij van mij, heel lang geleden door mij geschilderd, ( nog voordat ik met mijn eigen stijl,  het "Waalinisme" begon ) ik weet zeker dat ik dit schilderij al eerder op mijn weblog gezet heb, maar nu er hier ruim 500 schilderijen op mijn weblog staan vind ik het zelf niet zo erg om af en toe weer in herhaling te vallen om bepaalde werken opnieuw te laten zien..
tenslotte krijg ik hier ook steeds andere bezoekers, op mijn weblog, die bij lange na mijn totale oeuvre nog niet kennen, en ik geef het zelf ook toe, "mijn Kunst, mijn weblog en mijn hele internet gedrag is soms moeilijk te volgen" ( ik ben een chaoot en daar kan ik niets aan doen )

dit abstracte schilderij heeft van mij ooit de naam "happy family" gekregen, omdat het een man vrouw en kind afbeeld een een paradijs van kleurige bloemen.. de de baby op de voorgrond bestaat uit een eitje, en de baby zijn hoofd word gevormd door een traan, die over de borst van de moeder naar beneden stroomt,  de vader staat achter zijn vrouw, rust zijn hoofd op haar schouders, en houd haar innig vast, en hun gezichten vormen een schild...

Dit olieverf schilderij is echt een "pre-Dwaalhaas", een prehistorisch monster, maar al zeg ik het zelf, wel steengoed.. dit is een van de weinige oude schilderijen die ik zelf nog in eigen bezit heb ( hoewel... deze nu bij mijn manager ligt )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog