Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 30, 2013

Dwaalhaas Koe 2D

Dwaalhaas kunst koe, zoals je ziet is dit niet de grote beschilderde koe die in mijn voortuin staat te pronken, maar een gewoon Dwaalhaas schilderij met een koe afbeelding voor mijn daily Dwaalhaas op Facebook...
op dit moment zo ik ook volop aan het schilderen moeten zijn voor die facebook pagina, maar ik zit alweer een tijdje  geestelijk helemaal vast... en ik wacht op een creatieve explosie en ruimte om weer een tijd voorruit te werken. maar het lukt gewoon weer even niet.. gelukkig heb ik nog een voorsprong...







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog