Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, January 2, 2013

beehive - behave, 2 B's or not to

ik  weet dat de titel van dit bericht een beetje verwarrend over kan komen, maar als je hier klikt dan zie je dit schilderij groter en in een betere resolutie, en misschien dat dan de titel ook wat duidelijker word, want op de achtergrond van dit schilderij ( wat hier een zon lijkt )
heb ik een holografisch papier gebruikt met een goud - bijenkorf achtige structuur, iets wat eigenlijk onmogelijk is om goed te kunnen scannen, met mijn dagelijkse schilderijen voor mijn facebook pagina experimenteer ik regelmatig met andere technieken en materialen,  dit werkje is dus 100% puur Dwaalhaas, maar dan op een ander achtergrond / materiaal geschilderd



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog