Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, January 19, 2013

vintage : camping Zilverstrand Mol

voor de zondagen zou ik elke week iets posten dat met België te maken heeft, in dit geval heb ik een photoshop gemaakt van de ( ongeveer ) 10 jaar oude Dwaalhaas met zijn vriendinnetje Patricia Schel, een foto uit ongeveer 1975 genomen op camping Zilverstrand in Mol België,..
. mijn ouders hadden daar vroeger een grote stacaravan staan, en elk weekeind, en elke vakantie die we hadden gingen wij daar naar toe, hier in Eindhoven werd altijd gepest vanwege mijn rode haren, ik had hier ook helemaal geen vriendjes of vriendinnetjes, maar op de camping in Mol, daar was alles andersom, daar had ik veel vriendjes, en niemand peste mij .. daar in België had ik de mooiste tijd van mijn leven...

Oude ansichtkaart foto's van de camping



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog