Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, January 17, 2013

E'ven geduld, wachten duurt lang..

in dit bericht heb ik meteen nummer 7 & 8 weggewerkt van mijn 14 delige serie "semi Abstract" werk op mijn managers zijn / mijn Facebook pagina, .. en ondertussen wacht ik met spanning af wanneer de nieuwe online versie van het glossy Eindhovense stads-magazine E'ven geduld a.u.b online verschijnt...
ik heb ongeveer een maand geleden een interview met foto-shoot van hun gehad, en ik zou op de hoogte gehouden worden in inzage in het artikel krijgen voor de publicatie.. maar ik heb al die tijd niets meer van ze gehoord.. kom ik er nu wel of niet in te staan ? en wat hebben ze geschreven ? wat voor een foto's ? ... misschien hebben ze het artikel over mij wel helemaal afgeketst toen ze zagen dat ik knettergek was.. ik weet het echt niet.. ik moet gewoon nog "even geduld hebben"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog