Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, January 14, 2013

Dwaalhaas : the Cock Ring

hoewel ik "normaal gesproken" nooit niet veel kan zeggen over mijn semi abstracte schilderijen uit deze serie van 14 stuks, heeft dit schilderij wel een "verhaaltje"..
ik was dit schilderij aan het schilderen, en tijdens het werk bemerkte ik pas dat een arm dikker was dan het andere, omdat ik hier een "oplossing" voor wilde vinden besloot ik om die arm en het hoofd een "cock-ring" te bevestigen. er zijn vele modellen en soorten van die dingen, maar voor dit schilderij heb ik het model gebruikt waarmee ik zelf ooit ervaring mee opgedaan heb.. "ik persoonlijk vond het geen succes"  lol






If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog