Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, January 20, 2013

The Borg Queen

dit is nummer 11 van mijn 14 delige serie semi abstracte werken, is schilderij doet mij zelf een beetje aan "the Borg queen" ( uit de TV serie strar-trek ) denken, maar dit schilderij is nooit met die bedoeling geschilderd, het ligt nog wel in de planning om binnenkort weer een star-trek schilderij als mijn "Spock" te gaan schilderen, want ik kon aan de bezoekers aantallen zien dat dat schilderij veel bekeken werd...
a.s donderdag begint er weer een hele nieuwe serie Dwaalhaas schilderijen....een reeks van 21 stuks met veel werken die ik kan plaatsen in mijn lijstje van parodieën op het werk van andere kunstenaars...







If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog