Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, January 18, 2013

Eindhovens stads magazine


Vandaag kreeg ik hem via de post binnen,  mijn interview met foto's in het Eindhovense Stads magazine Ë'ven geduld aub, ik ben er heel blij mee, het is kort maar krachtig, en daarbij ook nog eens mooie foto's...
Klik hier om de PDF versie te bekijken en te lezen...

wat ik zo mooi vind aan dit interview is dat ik een uur lang "oude koeien uit de sloot" heb zitten halen, door steeds maar weer anekdotes uit mijn inmiddels bekende levensverhaal te vertellen, een verhaal dat inmiddels allang niet meer boeiend is voor de rest van de wereld, omdat ze dat al kennen...  , maar ik zelf val steeds in herhaling over  vroeger en mijn leven toen.. omdat ik denk dat  het iets is wat de media graag hoort...

E'ven geduld aub, wist hier doorheen te prikken ( complimenten )  en hebben hun interview enkel op het actuele Dwaalhaas verhaal toegespitst..

i am on page 43






If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog