Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, January 12, 2013

Dwaalhaas Narcisme 2

dit schilderij is nummer 4 van mijn  14 delige serie, Semi Abstracte ( old School ) Dwaalhaas Schilderijen voor mijn Facebook pagina op www.dwaalhaas.com, zoals ik al eerder aangaf in mijn vorige berichten, is het voor mij, met dit soort werken moeilijker om er wat over te schrijven, dan over mijn `Fan Art` of mijn parodieën op andere kunstenaars...
maar dit schilderij is weer een `speciale` in mijn 14delige serie, (ook al zeg ik dit omdat ik dit schilderij zelf heel mooi vind ) `het is net alsof er iemand in een museum zijn eigen buste staat te bewonderen`.. een soort variant op een ander schilderij van mij genaamd ; Narcissus / Νάρκισσος , ( een negatief karakter trekje waar ik zelf ook wel eens `last` van heb )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog