Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, January 5, 2013

it's easy to share my life

Vandaag heb ik het gratis .TK domein aangevraagd voor mijn nieuwe Facebook pagina, deze Facebook heb ik aangemaakt omdat ik zelf totaal geen invloed heb op "Galerie Dwaalhaas", en omdat ik nog veel meer andere dingen wil delen, dan enkel mijn "Daily Dwaalhaas" schilderijen ....
vanaf vandag zijn er dus 3 verschillende Dwaalhaas domein namen..

www.dwaalhaas.com   gaat naar mijn manager zijn Facebook pagina, daar vind je links naar diverse Dwaalhaas poster en T-shirts verkoop site's, en je krijg elke dag een nieuw Dwaalhaas schilderij te zien, dat ik dagelijks speciaal voor die pagina gemaakt heb..

www.dwaalhaas.nl is de domein naam van dit weblog, "een groot doolhoof" vol met links naar Dwaalhaas schilderijen, beschilderde objecten, interviews, foto's, privé dingen, video's, en soms links naar live webcams...

en dan is er sinds nu ook nog www.dwaalhaas.tk een 18+ facebook pagina, die net als mijn ( deze ) weblog helemaal niets met mijn manager te maken heeft, op deze nieuwe Facebook pagina post ik regelmatig nieuwe photos(hops), video's en andere dingen die met mij privé, of met mijn kunst te maken hebben, net als bij mijn manager zijn Facebook pagina www.dwaalhaas.com, kun je op alles reageren of "like-en" ja zelfs ook delen met anderen....

Mijn manager vertelde mij pas geleden dat hij aan het werken is aan de Officiële Dwaalhaas website, voor de verkoop van mijn schilderijen, en beschilderde objecten etc, wanneer die website online komt dat weet ik niet maar zoals het er nu voorstaat heb ik zelf, en beheer ik zelf 2 domeinnamen ( dwaalhaas.nl & dwaalhaas.tk ) en daar heb ik genoeg werk en plezier aan..  ( het moet tenslotte allemaal een hobby blijven )


If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog