Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, November 27, 2012

Abstract : Uni-per-vers Life

dit is weer een van die semi abstracte schilderijen van mij waar ik niet echt veel over kan schrijven, een zaadcel, mond, oog, een ster die mij op een of andere manier toch weer aan de vrouwelijke vulva laat denken ( maar dat heb ik met alles .. lol ) en iets wat op borsten lijkt..
ook de naam van dit abstracte schilderij slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar ik vond het zo leuk klinken univers ~ uni pervers..

het is niet een soort grijze oude man die ergens in de wolken woont, die de schepper van leven is, nee de ware schepper van leven is de vrouw.. en daar gaan helaas nog te veel mensen op deze wereld te respectloos mee om..


If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog