Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, November 8, 2012

"Daily Dwaalhaas" Preview X-TRA

terwijl ik vanavond televisie aan het kijken was, heb ik nog 1 X-tra schilderij gemaakt voor op de Facebook pagina, dat betekend dus dat ik er morgen niet 9 maar 10 in kan leveren :-)
en dan zou ik nu kunnen denken van "mooi dan hoef ik er voor volgende week maar 4 te maken", maar ik werk liever vooruit, zodat mijn manager genoeg voorraad aan "Daily Dwaalhaas-zen" heeft zodat ik ook een keer een soort van vakantie kan nemen, bovendien vind ik het ook leuk om vooruit te werken zodat het voor mij ook telkens weer een verassing is welk schilderij hij op welke dag gaat plaatsen, want natuurlijk vind ik zelf ook niet al het werk wat ik zelf maak even mooi, op sommige dingen ben ik zelfs absoluut niet trots, maar door de jaren heen heb ik wel geleerd dat iedereen met anderen / eigen ogen kijkt, sommige dingen vind ik zelf absoluut niet mooi, en dan kijk ik naar de reacties op facebook, en dan zie ik dat andere mensen dat werk wel mooi vinden, en andersom ook, het valt ook niet altijd mee om elke dag een schilderij te maken "op commando"je moet toch elke keer weer ergens de inspiratie vandaan kunnen toveren, nu heb ik met die facebook schilderijen wel de mazzel, dat ik zelf ook een beetje kan experimenteren met verschillende stijlen in mijn eigen stijl, deze van Startrek "Spock" vind ik persoonlijk  mooi, maar ik heb deze foto zo genomen dat het allemaal wat minder goed te zien is dan zoals hij straks uiteindelijk op mijn facebook pagina gaat komen.. het is nu inmiddels alweer 04:00 in de nacht geworden, dat beteken dat het tijd is om nog even met de hond te gaan wandelen, en dan naar bed, ondertussen heb ik met wasknijpers alle 10 mijn nieuwste werken aan de centrale verwarming vast gemaakt, zodat  morgen de verf zeker droog is....  




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog