Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 21, 2012

Dwaalhaas vs Pricasso

Artist Tim Patch, who insists in being addressed as Pricasso, uses his penis as a brush to execute surprisingly good portraits in acrylic paint. His subject, Dick "Dickhead" Morley who goes by the professional name Alan Length, uses his penis as a puppet, creating everything from hamburgers and windsurfers to the Loch Ness Monster and the Eiffel Tower. Tim Morley,, has been making a spectacle of himself for some time, having achieved international ridicule alongside his brother when they toured the United States in 2001 with their "Puppetry of the Penis" show.... 
ik het kader van "mijn parodieën" op het werk van ander kunstenaars leek het mij leuk om ook eens een "Pricasso" te maken, ik had nog een groot leeg canvas lijst staan en moest dus alleen nog kind vriendelijke "vingerverf" kopen ( de verf die ik normaal gebruik is niet afwasbaar zonder bijtende reinigingsmiddelen ) als model afbeelding heb ik een foto van onze Nederlandse koningin Beatrix gebruikt ( ik vond dat wel toepasselijk om met mijn veel kleinere penis als dat ding van "Pricasso
is dit Kunst ? persoonlijk vind ik van wel, omdat het niet uit mag maken met welk lichaamsdeel of hoe je iets maakt,  voor dit werk heb ik vingerverf  "anders" gebruikt dan eigenlijk de bedoeling van dat verf is.. en nu kon ik wel gewoon een kwast gaan gebruiken om een "Pricasso" te persifleren, maar dan is ook meteen het "unieke" aan "zijn" Kunst weg, want de schilderijen puur als afbeelding stellen in mijn ogen niet zoveel voor, er zijn 1000de huis-tuin-en-keuken hobbyisten die dit soort werk maken met een kwast, juist om zo te schilderen met enkel je penis, maken schiderijen als deze uniek, zeker als je dat net als mij ook kunt met een "kleintje" lol



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..
UPDATE
Het is nu nog geen 3 uur later vanaf dat  ik dit bericht gepost heb,en het is volgens mijn Blogger statistieken nu al het meest beken en gedeelde bericht dat ik hier ooit gepost heb... nu al 110 views ( and counting ) "lol"

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog