Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 21, 2012

I'm in heaven

05:30 in de ochtend en ik ben net thuis, deze middag kreeg ik weer een mail van mijn job coach, en ik weet niet waarom, maar dan raak ik helemaal van streek, vanavond ben ik in mijn auto gestapt, en ik heb op 10 euro na mijn hele week geld besteed aan benzine en vervolgens ben ik min of meer "doel loos"
België in gereden ( ik hou van dat land en de talrijke bossen daar ) in Balen Mol ben ik gestopt bij een oude "heksen heuvel" daar ben ik bovenop gaan zitten met een klein kampvuurtje erbij.. onder de sterren-lucht, en in de dennen-lucht, daar heb ik eens goed na kunnen denken over het hoe en wat, en wat ik nu eigenlijk echt wil... en ja ik zou graag weer een aangepaste baan hebben, en als alles mee zit en ik krijg mijn SW indicatie weer terug, en wat hulp van het UWV moet dat ook gaan lukken, de laatste 3 / 4 maanden moet ik zien rond te komen van 800 euro, en daar moeten alle vaste lasten nog af  "dat is bijna niet te doen" zelfs mijn spaarcenten die ik afgelopen jaren opgebouwd had beginnen op te raken, ja soms kan een nachtje op een heksen-heuvel betere inzichten geven als een fles whisky, behalve dan mijn griep en voorhoofdsholteontsteking voel ik me nu dus best wel weer in mijn "nopjes" en ik hoop dat die SW indicatie en werk snel geregeld zijn, zodat ik weer even een paar jaar mijn spaarrekening kan gaan spekken .... Yes,  "I'm in heaven"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog