Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, November 15, 2012

"New" Dwaalhaas T-Shirts


vanavond kreeg ik een email van mijn manager, dat hij bezig was het een en het andere uit te proberen om Dwaalhaas T-shirts online te zetten.. DEZE LINK laat een "voorlopige" versie zien, want de shop en de producten zijn nog steeds onder constructie, er zullen binnenkort meer Dwaalhaas shirts & spullen te koop zijn
voor de mensen die denken dat ik hier zelf iets aan verdien moet ik toegeven dat ik een afspraak met mijn "manager" gemaakt heb dat ik zelf totaal geen geld krijg voor alles wat hij doet aan shirts, posters en andere Dwaalhaas promotie, evt. verdiensten gaan rechtstreeks naar mijn manager
die voor mij zorgt dat er altijd geld is voor verf, canvas, kwasten en andere materialen die nodig zijn om te kunnen blijven schilderen, ook is  hij bezig met het opzetten van een fonds / constructie / stichting, die moet tegenhouden dat "als ik sterf" mijn levenswerk niet eindigt door vernietiging van mijn Kunst,
gewoon door heit fijt omdat er niemand is  aan wie ik alles na moet laten
omdat ik geen vrouw kinderen of nabestaande heb, en ook de kans klein inschat dat ik nog ooit een relatie met of kinderen zal kunnen hebben / krijgen
omdat er onlangs bij mij STPS is gediagnostiseerd,

op het moment ( krijg ik het steeds moeilijker met het alleen zijn, en het alleen alles doen en het besef dat ik waarschijnlijk nooit geen "normale" relatie ( s )  zou kunnen krijgen of kunnen onderhouden, ook heb ik het steeds moeilijker met ander "sociale & maatschappelijke dingen" en mijn verleden,

steeds vaker "borrelen" er dingen, of kom ik in situaties waardoor ik het allemaal steeds minder zie zitten om op  deze manier oud te worden.. ( maar dat ter zijde )
ook het hele gedoe met de zelfmoord van Tim Ribberink, die een einde aan zijn leven maakte omdat hij gepest werd op school, knaagt aan mij, al dit nieuws en aandacht aan deze zelfmoord, wakkert bij mij al een week "gekke gedachte" aan omdat ik ook mijn hele leven gepest ben, maar toen ik nog jong was, werd hier gewoon geen aandacht aan besteed,
"je moest maar harder worden".. een paar jaar geleden, toen de mensen op geenstijl, fok, retekoel, sfnw etc "allemaal heel grappig" 


STPS
De schizotypische persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis waarbij een persoon zich sociaal isoleert, afwijkende gedragingen en gedachten heeft en vaak onconventionele opvattingen heeft, bijvoorbeeld het geloof in buitenzintuiglijke waarneming. Sommigen zien de schizotypische persoonlijkheidsstoornis als een lichte vorm van schizofrenie. Mogelijk zijn deze twee aandoeningen genetisch verwant. Men spreekt dan ook wel van een schizoïde spectrum of genetisch schizofreniespectrum


STPS'ers hebben niet veel behoefte aan contact met andere mensen. Hun affect is vaak oppervlakkig of afgestompt en in andere gevallen vertonen ze emoties die niet bij de situatie passen. Toenadering is niet altijd gewenst. Dit kan leiden tot achterdocht, verdere terugtrekking in een sociaal isolement en angstverschijnselen. Net als bij schizofrenie ligt het zelfmoordgehalte erg hoog bij de schizotypische persoonlijkheidsstoornis. 10% van de mensen met een schizotypische persoonlijkheidsstoornis beëindigt uiteindelijk zelf zijn leven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizotypische_persoonlijkheidsstoornis



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog