Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, November 18, 2012

Webcam Dutchexpress

de meeste mensen die mij kennen weten, dat ik een hele lange periode 24/7 live te zien was via mijn webcam op www.ww.com ( wat ik zelf ook een leuke tijd in mijn leven vond ), maar
doordat er veel mensen waren die hier minder goed mee om konden gaan moest ik daar mee stoppen, nu draai ik af en toe nog een webcam, enkel voor vrienden van mijn ( prive facebook  ) zelf naar webcams kijken heb ik niet nooit veel gedaan, hoewel soms keek ik graag naar http://ww.com/dutchexpress
omdat ik Marjon een mooie vrouw vond, Dutchexpress is geen bloot of sex cam, maar gewoon een Nederlands stel, die plezier hebben met hun camera, dit schilderij is geïnspireerd op Marjon, dit maakte ik toen voor hun om aan te geven dat ik hun "Marjon dus" graag zag..

het is nu zondag ochtend bijna 07:00 en bijna tijd om te vertrekken naar mijn vader om van daar uit naar België ( de markt ) te gaan, en ik dacht "ik moet nog even snel een berichtje schrijven" want ik ben pas weer laat terug thuis, en er moet toch wel elke dag wat nieuws op deze Blogger staan... morgen ( maandag ) is het weer weekeind... nog 1 dag hard "werken" en dan heb ik weer 1 dag rust..





If you've enjoyed this message or Art Work on my daily blogger, share this site www.dwaalhaas.nl & Dwaalhaas facebook and spread the message. Thank you for sharing this..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog