Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, November 8, 2012

Kandinsky, Xena & Elisa Day

hoewel ik nu ruim op mijn schema voorloop ben ik vanmiddag toen ik thuis kwam van mijn facebook schilderijen naar mijn manager brengen gewoon weer verder gegaan met schilderen, en
vandaag heb ik er weer 3 af gekregen omdat er weer inspiratie genoeg was..
zo heb ik nu weer de drie die nu helemaal af zijn staan op de foto, mijn parodie op Kandinsky omdat dat werk vandaag in het nieuws was.. ..: Op een veiling in New York van impressionistische kunst is een recordprijs betaald voor een werk van Wassily Kandinsky. 'Studie für Improvisation 8' werd verkocht voor 23 miljoen dollar.bron :  NOS  het andere schilderij is gebaseerd op Elisa Day  "de vermoorde onschuld" uit de video clip van Nick Cave & Kylie Minogue " Where the Wild Roses Grow" ik vind dat een van de mooiste video's die ik ken bovendien is Nick Cave voor mij ook nog eens een van mijn favoriete zangers... ( ondertussen ben ik nu ook aan het werken aan een schilderij van PJ Harvey ) ook een mooie en goeie zangeres waar Nick Cave dit prachtige nummer mee op nam... Henry Lee ( wat een "pracht vrouw"  PJ Harvey ) plus 1 schilderij dat ik vandaag afgemaakt heb dat is gebaseerd op Xena de worier prinses.. wat ik dan weer leuk wind omdat daar die mythe overheen hangt dat zij en Gabriëla een lesbische relatie hadden "was dat maar waar, dan had ik destijds de televisie serie nog mooier gevonden".. ik ben dus op dit moment ee "lekker bezig met schilderen"... ik heb nu ook nog 4 werken in fase 2 liggen, die hoop ik morgen af te hebben, en misschien geef ik dan weer een preview  uiteindelijk moet je toch op de Dwaalhaas Facebook pagina zaan om deze werken goed te kunnen bekijken nadat mijn manager ze duidelijk en onder hoge resolutie heeft ingescand


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog