Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, November 3, 2012

Hells Kitchen ( table )

Een lege whisky fles op de keukentafel, wat heeft er zich hier afgespeeld ? Gordon Ramsay , Jami Oliver, Herman den Blijker of een andere masterChef met een drankprobleem ? 0f gewoon...
een keuken-klungel net als ik, die dacht dat hij kon koken, maar zijn mislukte kook kunst weg moest spoelen met het heerlijk verdovende alcohol ?  ja soms geniet ik echt van die kook programma's op de televisie, en soms zou ik ook willen dat ik elke dag kon koken met verse groenten en vlees, maar helaas, als je rond moet komen met 50 euro per week waarvan ook nog eens 1 fles whisky en 4 pakjes shag, + benzine voor de auto en motor van betaald moeten worden, dan blijft er niet veel over om dagelijks gezond en uitgebreid te kunnen kokkerellen, stoppen met roken, stoppen met whisky, dat zou een optie kunnen zijn, maar dat en het schilderen geven mij helaas meer plezier als gezond eten, bovendien "wat heb ik er aan als ik gezond en langer leef?" zoveel levensvreugde heb ik nou eenmaal ( nog ) niet... bovendien is niets saaier als voor jezelf te moeten koken, niemand  geen vrouw of kinderen die van je kook-kunsten mee genieten...


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog