Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, November 19, 2012

Monday blues


het is weer maandag, de vaste dag in de week dat ik mezelf helemaal van deze planeet af drink met whisky cola, maar waarschijnlijk niet vandaag.. ik heb nu al een aantal dagen flinke hoofdpijn, en die "trekt" vanuit mijn oor en nek ( waarschijnlijk een ontsteking of een flinke griep die op komst is)  al een aantal dagen zit ik overdreven aan de ibuprofen en de paracetamol om de pijn en evt. ontstekingen af te remmen..
10 /15 van die dingen per dag maar de pijn gaat niet echt weg, en wat is nu wijs of verstandig ? gewoon drank halen en proberen te doen alsof er niets aan de hand is ? "misschien hebben de medicijnen in combinatie met de alcohol wel een genezend effect ? misschien leveren die medicijnen in combi wel een spannend effect op ?  ik ben er gewoon nog niet uit, wat ik ga doen, drinken of niet ... ik ga het dadelijk gewoon halen, en dan ga ik ondank mijn kop-pijn gewoon zoals elke week mijn huisje poetsen, en dan kan ik gaandeweg nog beslissen wat ik echt wil... ik zat deze week op televisie te kijken naar een lezing over de Franse filosoof  Michel Foucault ( ik ben gek op filosofie ) en die kwam met de theorie dat alles wat er is door de mensen zelf gemaakt en verzonnen is, en dat er verschillende waarheden in verschillende periodes van de mensheid zijn / waren.. "Alles is met de hand gemaakt.."
( song text Duits )


Stell Dir vor
wie im Traum
seh ich was
glaub es kaum

alles was
von hand gemacht
das geht gerad vorbei

Ich schau mich um
sing ein Lied
davon, dass
nicht viel blieb

Komm mit mir
egal wohin
nimm meine Hand und lauf!

Stell Dir vor
wie im Traum
seh ich was
glaub es kaum

alles was
von hand gemacht
das geht gerad vorbei

(Du) sag mal
weißt Du wie
es jetzt wär`
ohne sie

Ich nehm Dich
mit auf mei´m Weg
sing mein Lied
das noch blieb

(Du) sag mal
weißt Du wie
es jetzt wär`
ohne sie

ik zie het wel wat ik vandaag ga doen, ik hoop op veel wijsheid voor mijzelf....




If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog