Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, November 26, 2012

diary : too much pain & stress

05:45 maandag ochtend, en ik heb nog niet geslapen ( behalve dan 1 uurtje op de bank toen ik thuis kwam van mijn vader helpen ) "wat een kut dag", en wat een "kut week" ik loop nu al meer als 1 week rond met hoofdpijn / voorhoofdsholte ontsteking of oor ontsteking  denk ik,  en nu heb ik sinds 2 dagen ook allemaal hele kleine pijnlijke bultjes op de rug van mijn rechterhand ( alsof ik met men hand in het glaswol gezeten heb ) wat het is ? ik zal het niet weten.. morgen vroeg ( over 4 uurtjes ) maak ik een afspraak met de huisarts, en dan laat ik ook meteen even naar mijn hoofdpijn kijken...
zaterdag kreeg ik hier ook een leuke brief van de gemeente, of ik even binnen 2 dagen ( dwangbevel ) 200 euro wilde betalen, op de accept giro was wel het banknummer van mijn bewindvoerder ingevuld, maar het werd naar mijn adres gestuurd ? "zo vreemd" ik krijg nooit geen post van de gemeente of belastingen etc. dat loopt al jaren via de bewindvoerder, bovendien hoef je ( volgens mij )  met een inkomen van 800 euro per maand ook geen gemeentelijke heffingen te betalen.. dus die stress heb ik er ook weer bij, dat moet ik morgen ook regelen ( tenminste ik moet zorgen dat mijn bewindvoerder dat uitzoekt ) ik zou het allemaal wel begrijpen als ik neven inkomsten via mijn Kunst of zo had, maar die heb ik niet, de enige die misschien iets aan mijn werk verdient is mijn manager ? , tja die betaald mijn verf en doeken zodat ik met mijn passie door kan gaan... hoewel het morgen Maandag is ( mijn alcohol dag ) baal ik nu al, morgen vroeg  ( straks ) druk, druk druk... huisarts, bewindvoerder . en dan zoals elke maandag moet ik ook morgen weer mijn huis opruimen, dat nu weer een echte rotzooi is "het begint weer te lijken op mijn oude adres"... en ik was zo goed bezig hier.... ( in het begin ) het enige positieve is dat ik waarschijnlijk die SW indicatie weer krijg, en dat ze mij weer kunnen helpen met een baantje via de sociale werkvoorziening  ( dat is een lichtpuntje ).. ik hoop dat ik morgen een beetje vroeg naar de huisarts kan gaan, ik heb genoeg van die hoofdpijn en die pijn aan mijn hand, en ik maak me ook weer veel te druk omdat kanker bij mij in de familie voorkomt, en ik echt geen idee heb wat dit nu voor iets is.. en dan dat gedoe met de gemeente en mijn bewindvoerder  ik weet niet of mijn persoonlijke bewindvoerder morgen moet werken , en hoe / of dit opgelost gaat worden. "ik heb volgens mij niet eens meer 200 euro om "extra" uit te geven, volgens mij is mijn bankrekening daar sinds ik van 950 per maand naar 800 per maand zo erg geslonken dat mijn spaargeld op is.. het is allemaal een hoop stress-fuck waar ik niets mee kan. aanstaande woensdag heb ik gelukkig ook weer een afspraak met het ggz, damned, nu begin ik hier ook weer internet verbinding storingen te krijgen... "daar gaat mijn contact met de buitenwereld".. ik ga slapen... hopelijk krijg ik morgen weer een beetje grip op alles, en misschien medicatie voor mijn hoofdpijn en mijn hand. of ik morgen weer mijn wekelijkse whisky ga halen en drinken, dat weet ik nog niet, zoals ik me nu voel is het verstandiger om dat niet te doen...  maar dat zie ik straks / morgen wel..





If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog