Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 7, 2012

"Daily Dwaalhaas" Preview

Hoewel ik eigenlijk iedere woensdag mijn wekelijkse "Daily Dwaalhaas-zen" voor de Facebook pagina moet inleven is dat mij vandaag niet gelukt, ik zag dat probleem maandag avond tijden mijn drank-ritueel al ....
aankomen, op mijn andere facebook account had ik me uitgelaten over een zelfmoord van een jongen, die gepest werd... en ik heb daar in mijn blog al eerder over geschreven, dat ik vroeger op school vanaf de kleuterschool tot en met het voortgezet onderwijs ook dagelijks gepest ben geweest, zelfs recent nog door site's als Geen stijl, Fok, SFN, Retecool, Dumpert ( noem ze maar allemaal op ) dat zijn de weblogjes die nu waarschijnlijk allemaal een verhaaltje hebben over hoe erg pesten is terwij zij juist daardoor groot geworden zijn met hun anonieme reacties, en commentaren . maar dat vinden mensen dan wel weer leuk..  "eigen schuld word dan gezegd" of hij vraagt er om "doordat  hij een ander gedrag vertoont" maar genoeg daar over, ik kreeg dus door dat gedoe weer een heleboel "on-verwerkte trauma's" te verwerken en mijn halve jeugd kwam weer bovendrijven, omdat er in mij tijd gewoon geen aandacht aan pesten werd besteed.. "je mocht niet janken, maar harder worden, "schelden doet immers geen pijn" .. voor mij was de aanleiding / ervaring maandag, dat ik dinsdag ochtend in alle vroegte weer naar de slijter ging om een nieuwe fles whisky te kopen, waardoor ik uiteindelijk in de knoei kwam met de schilderijen die vanochtend eigenlijk al af hadden moeten zijn, dus vroeg ik mijn manager om de schilderijen 1 dag later in te mogen leveren dat bleek dus gelukkig geen probleem, en in plaats van mijn wekelijkse 7 schilderijen , heb ik er nu 9 afgemaakt.. Bettie Boop, Phil Bloom, Van Abbe museum, Krabben-dans, Lucifera, Red light district, en nog wat abstract werk ook.. morgen vroeg ga ik ze inleveren, en waneer ze op mijn facebook komen, dat weet ik zelf ook noot dat word gelukkig allemaal voor mij gedaan en bijgehouden, ik hoef enkel maar inspiratie te hebben en te schilderen... , en dat is ook wat ik het liefste doe...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog