Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, November 3, 2012

Dutch design vases

dit zijn 2 beschilderde "1 bloem vaasjes" het zijn houten blokken met een gat er in, waarin zich een glazen buis bevind om 1 bloem met water in te doen, ik heb al meerdere design dingen beschilderd, en zoiets is ook altijd leuk om te doen....
ik kom vaak op rommelmarkten en kringloop winkels, waar ik dan op zoek ga naar "aparte" dingen om te beschilderen.  zo kwam ik ook de Garden Egg chair tegen die ik destijds beschilderd heb, wat het voor mij dan nog leuker maakt, is dat ze soms op die rommelmarkten etc. vaak de prijs niet weten van de spullen die ze verkopen zodat ik het meestal goedkoop kan inkopen, en dan beschilderd weer kan verkopen tegen de normale waarde van het design object...




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog