Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 2, 2012

Blue Nude mijn variant op Matisse

vandaag heb ik mijn variant op de "blue nude" van  Henri Matisse gemaakt voor de "Daily Dwaalhaas' en de repro & poster verkoop,.. in het verleden heb ik dat ook wel eens gedaan oude bekende werken een "waalinistiesche" draai geven...
ook deze "blue nude" vind ik weer behoorlijk geslaagd, en ik kan haast niet wachten totdat ook deze weer met een hoge resolutie en goed ingescand op de poster en repro sites terug te vinden is..
vandaag heb ik ook weer nieuwe penselen gekocht, en daar zag ik dat de spuitbussen goudverf in de "aanbieding" waren, deze heb ik dus meteen een aantal ingeslagen, want soms is het ook wel eens leuk om met spuitbussen te werken ( en vooral "goud ") straks maak ik nog 1 nieuwe "Daily Dwaalhaas" af want die is klaar voor de finishing touch, en dan duik ik vanavond mijn atelier weer in om vooruit te werken voor morgen.


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog