Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 9, 2012

Zeg het met bloemen 3 X

3 schilderijen met "Dwaalhaas Bloemen" ooit "helemaal aan het begin" van mijn schilderen in mijn eigen stijl ( Waalinism ) schilderde ik enkel de "vrouw" figuren, daar komt  steeds vaker verandering in want ook ik zoals elke kunstenaar "groei" in mijn eigen stijl, een stijl die ik zelf betitel met.....
een stijl die ik zelf betitel als Waalinisme of Dwaal-Art om duidelijk te blijven maken dat ik met deze stijl waarschijnlijk ( net als Vincent van Gogh ) mijn tijd vooruit ben. ik kies er niet voor om te schilderen op een manier zoals anderen het doen, of te gaan schilderen op een manier dat mijn werk het grote publiek aanspreekt en daardoor goed verkoop, nee ik ben trots, dat ik schilder op mijn eigen unieke manier.. zoals niemand anders schildert, ik kijk niet af, en ik wil ook niet lijken op.. ik ben....
"The one and Only" maar ik kan het wel.. "commerciële bagger maken" ik heb ooit landschapjes en stillevens gemaakt met olie verf, en dat verkoopt meteen terwijl de verf nog niet eens droog is zelfs, maar daar licht mijn passie niet, waarschijnlijk ben ik gewoon net zo koppig als Vincent van Gogh, en ben ik de enige die in mij geloofd...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog