Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, August 7, 2012

"Friends" Woning Stichting Trudo

natuurlijk mag ik in mijn Blogger ook wel een wat schrijven over de bedrijven, stichtingen, verenigingen etc. "sponsors" die mij als kunstenaar totaal belangeloos, een "warm hart" onder de riem hebben gestoken, en dan begin ik vandaag bij de grootste Woning Stichting Trudo, die mij meteen na de brand in mijn woning..
een nieuw huis hebben gegeven, daarna heb ik zelfs nog ruim 7 jaar lang een 2e woning gratis van ze gekregen die ik mocht gebruiken als atelier & Art glerie ( 2 huizen voor de prijs van 1 ) onlangs ben ik verhuis omdat mijn oude panden gesloopt gaan worden, en weer was woningstichting Trudo goed voor mij, door mij een nieuw, groter, en luxer huis te geven, met de zelfde huurprijs als mijn vorige oude huis, bovendien kreeg ik ook nog eens 5000 euro mee om mijn verhuizing te kunnen betalen...
ook heeft Trudo rekening gehouden met mijn werk als kunstenaar omdat ik achter in mijn tuin een loods heb staan van ruim 8 x 7 meter waar ik naar alle lust kan werken....

Trudo is een unieke woning stichting die zich op allerlei manieren inzet voor hun bewoners en kunstenaars, zo is er de Trudo winkel "de Etalage" waar ruimte geboden word voor exposities, en waar ook een goedkope kapsalon, kledingzaak en restaurant in zit, een soort van restaurant dat je in alle  "Trudo wijken" kunt vinden, waar ze dagelijks een nieuw  3 gangen menu serveren voor maar 6.50 euro

Trudo Weekeindschool .De Trudo Weekendschool is een ‘school’ voor nieuwsgierige, leergierige kinderen. Gedurende drie jaar maken ze op zondag kennis met kunst, cultuur, maatschappij en wetenschap
Trudo Kapsalon  Eindhoven winkel  Restaurant ( stichting Robin Hood )



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog