Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, August 5, 2012

Edzo's ( Afterbeat ) drumstel

Een vriend ( Edzo ) van mij, is drummer bij de band Afterbeat,en nog een paar bands ( hij is behoorlijk actief in de Eindhovense muziek scene ) op een dag vroeg hij mij een keer om zijn drumstel te beschilderen, en dat vond ik natuurlijk maar al te leuk hij heeft er een aantal keer live mee opgetreden. en dan zijn de reacties op zijn drumstel altijd goed....
 en natuurlijk ben ik zelf ook trots op het resultaat, ik heb in het verleden wel vaker muziek instrumenten beschilderd, soms op verzoek, maar soms ook gewoon voor de lol, dit drumstel was wel heel speciaal omdat alles er van af moest, alle metalen klemmen, vliezen en zelfs coating, hij moest letterlijk tot op de kale bast gestript worden, maar het was zeker de moeite waard..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog