Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, August 11, 2012

Dwaalhaas werken in het "groot"

soms krijg of koop ik grote partijen dingen die allemaal het zefde zijn, zoo kocht ik ooit een hele partij ( 200 stuks )  ingelijste A3 prenten voor 0.50 euro per stuk, deze heb ik toen allemaal overgeschilderd, en het leuke was dat ik ze meteen kon ophangen omdat het kant ze kant en klaar met lijst waren... dit heb ik ook....
ooit met kleine tinnen flesjes gehad, ik geloof dat ik die toen een partij van 300 stuks kocht voor 0.10 euro per stuk, ik maakte daar kleine simpele Dwaalhaas-jes op en gebruikte die dingen als geschenk / visitekaartjes, voor mijn klanten en contacten
zo'n "persoonlijk" geschenk werd dan meestal zeer gewaardeerd, rn dan waren er natuurlijk nog klokken rn andere dingen die ik in het "groot" inkocht, gewoon omdat ik er zo goedkoop of gratis aan kon komen dat ik het gewoon niet kon laten om het niet te kopen, tenslotte is alles te beschilderen

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog