Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, August 7, 2012

Dagboek : dinsdag 07-08-2012

05:00 in de vroege ochtend, ik heb nog niet geslapen, omdat ik vooral een beetje boos was, gisteren zou er een vriendin van mij op bezoek komen, en omdat ik helemaal geen geld meer in huis had ( ik krijg mijn "zak" geld elke dinsdag ) moest ik van alles regelen om toch wat te drinken in huis te hebben. ik moest dus weer whisky en cola op de pof gaan kopen, zij zou hier dan ( en dit was zaterdag afgesproken live hier thuis ) om 20:00 zijn....
maar helaas ik heb weer voor niets extra gepoetst, schoon gemaakt, en van alles in huis gehaald.....

PS. waarom weer een ( updating ) dagboek, nu ik gestopt ben met mijn onzin weblog op Dikkeman.nl ?
ik kreeg hier veel verzoeken binnen per email, mensen die mijn verhalen al jaren volgde..

daar MOEST ik wel een compromis op sluiten, en dat is een soort van "nette" "clean version" van mijn dagelijkse dingen,

ik Update deze Diary post een aantal keer per dag, maar ik houd er rekening mee dat wat ik schrijf, op mijn Kunst-Blogger staat, ik houd dus rekening met de dingen die ik te privé' vind om met het "grote publiek" te delen...

06:00 in de ochtend terwijl het buiten nog donker is loop ik net hier in de buurt mijn hond Spike uit te laten.. een wildvreemde man komt op mij afgelopen en vraagt of ik het niet koud heb in mijn korte broek..ik zeg "ik ben zo weer thuis" vervolgen begint hij te vragen , woon je ook in deze buurt ?, en dan woon je hier al lang ?
ik denk dat het gewoon een eenzame kerel was, die opzoek was naar een zinloos gesprek, zo'n mens die ik eigenlijk probeer te vermeiden, door mijn hond s'nacht-s of s'morgens vóór het daglicht word uit te laten..

07:00 het is tijd om naar bed te gaan, da nacht is weer voorbij, morgen ( ik bedoel straks als ik weer wakker word ) dan heb ik weer veel te doen, vanaf 10:00 kan ik terecht bij de geld automaat voor mijn wekelijkse zakgeld, dan moet ik naar mijn slijterij gaan om de fles whisky die ik gisteren gehaald heb te betalen  ( echt ik baal daar nog steeds van, dat die vriendin zich niet aan haar afspraak gehouden heeft waardoor ik voor niets schulden gemaakt heb ) ( maar wel netjes van mijn slijterij, dat ik altijd mijn whisky mee krijg zelfs als ik het op dat moment even niet kan betalen ) en daarna ga ik mijn atelier in, werken / beginnen aan de nieuwe "Daily Dwaal-hazen" voor volgende week... ( morgen moet ik die 8 stuks inleveren die ik deze week gemaakt heb )
mensen die me dagboek lezen "welterusten"

09:00 ik ben nog steeds niet gaan slapen, maar nu ga ik echt naar boven... "ik MOET slapen"

12:30 echt geslapen heb ik niet, maar ik voel me wel weer prima,  nog even een sigaretje roken, naar de wc, en mijn broek uit de wasdroger halen, en dan mezelf aankleden, mijn rekening bij de slijter betalen, boodschappen doen, en dan zie ik wel verder...

12:30 mijn schulden zijn betaald, mijn boodschappen zijn gedaan, de schilderijen die ik deze week af MOEST hebben zijn ook klaar. "ik moet niets meer en ik hoef niets meer" .... rust.... :-)

17:30 ik heb net even een bewakingscamera buiten anders ingesteld,  van de 4 camera's stond er
1 buiten op mijn koe gericht,
1 achter bij de poort van mijn atelier
1 in mijn atelier
en 1 op mijn binnenplaats achter, maar die heb ik nu weggehaald en frontaal op mijn voordeur geplaatst, nu kan ik tenminste duidelijk zien wie of wat er bij mij aanbelt, of wie er aan de deur is gewest en hoe laat, zodat ik ten aller-tijden kan beslissen of ik het wel de moeite waard vind om naar de voordeur te lopen om open te doen of niet.. verder is het vandaag enkele keren door mijn hoofd geschoten om die fles whisky die ik dus voor niets gehaald heb open te maken, en leeg te drinken, maar dat heb ik niet gedaan, hoewel de verleiding ( niet groot maar .. ) /er toch was. "lol" misschien morgenvroeg als ik wakker word, dan kan ik er de hele dag over doen :-) ik ga nu een pizza in de magnetron stoppen, "ik vind dat wel lekker zo'n slappe pizza", en daarna ga ik een beetje voor de televisie hangen, met een beetje geluk komt er vanavond nog een goede film...
00:50 mijn pizza was weer heerlijk, en op televisie was niets te zien dat de moeite van het kijken waard was, ik ben dus maar mijn Atelier in gedoken om wat te "rommelen" nu ga ik Spike nog even uitlaten en dan ga ik slapen.... of misschien nog even wat bloggen hier ..


Straks schrijf ik hier weer verder...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog