Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 3, 2012

"Theo the Art Collector"

Gisteren werd ik gebeld door mijn vader, hij had "Theo" gesproken, Theo is een van mijn oudste ( miet oud wat leeftijd betreft maar oud wat tijd van verzamelen van mijn werk betreft ) Theo komt al jaren regelmatig mijn atelier bezoeken en een nieuw werk kopen, het laatste dat hij gekocht heeft is het schilderij hier boven, ( maar ik denk dat hij inmiddels wel 15 schilderijen, en beschilderde
objecten van mij heeft ) maar goed, theo was dus blijkbaar op zoek geweest naar mijn telefoon nummer omdat hij binnenkort een bezoekje wil maken in mijn nieuwe atelier / galerie en nieuw huisje. het leuke is dat als hij komt, dat hij dan ook meestal een flesje whisky, en wat te roken voor mij mee neemt "ik houd wel van dat soort acties"

Theo is dus echt wel zwaar okay, hij heeft zelf ooit werk van mij cadeau gedaan aan een bevriend ( lesbisch ) stelletje, deze meiden zijn later ook weer terug gekomen om weer wat nieuws van mij te kopen, persoonlijk vond ik dat super, omdat ik mijn werk zie als "vrouw vriendelijk" omdat ik zelf een hekel aan seksistisch en macho gedoe heb,. ik vond het dus en compliment dat die meiden dat in mijn werk terug zagen.

deze post is misschien te "persoonlijk" voor op een kunst site, maar dit is mijn kunst blogger, ( mijn Dwaalhaas Kunst site vind je op www.dwaalhaas.nl ) deze blogger is juist bedoeld om dagelijks iets te schrijven over mij en mijn kunst gerelateerde ( ook ) persoonlijke dingen...



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog