Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, August 5, 2012

de Daily Dwaal-hazen zijn weer klaar

Voor deze week ben ik alweer helemaal klaar met mijn "Daily Dwaalhazen" voor de Facebook Pagina
mijn manager gaat ze nog even "fatsoenlijk" inscannen en dan zijn ze "ready to go" voor de gratis dwaalhaas voor iederen die mijn pagina "ge-liked" heeft, en voor de verkoop op repro.. posters, canvas, kaarten etc, etc.

elke week moet ik er 7 af hebben en soms lukt dat mij niet op tijd, deze week heb ik er al 8 af, en ik hoef ze pas op woensdag in te leveren, misschien dat ik er deze week nog een paar bij maak. :-) want bij deze serie zitten er weer een paar bij ( de meeste die ik zelf zeer geslaagd vind, oa dat zelf portret van Vincent van Gogh, "mijn variant daar op"  dat schilderijtje doet precies wat mijn werk hoort te doen, het lijkt niet op het origineel, ten miste, ik heb geen poging gedaan om het daar op te laten lijken, en toch zit er die "van Gogh emotie"in..  ja tot nu toe ben ik tevreden over deze week's werk..


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog