Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, August 6, 2012

"The lost video tapes" pictures

van 2 televisie optredens heb ik helaas geen video material meer deze zijn vernietigd doordat mijn huis in de brand stond, het enige dat ik nog heb van die dagen zijn mijn herinneringen en fotomateriaal dat ik lang geleden al in een video clip verwerkt had...
de bovenste foto's zijn van het programma "de vaste prik" van Omroep Brabant hier had ik de presentator van het programma "Jan Waalen" uitgedaagd een vlag van 5 x 4 meter met mijn variant van de Mona Lisa op te hangen in de top van het hoogste gebouw in Brabant.. maar de tv omroep maakte het verhaal nog spannender dan het al was, en  de opdracht ophalen in het gemeente huis, waar toen miss Brabant Jessica Reemer op de burgemeesters stoel zat te wachten om Jan Waalen zijn opdracht te geven, mijn vlag , ging toen half Eindhoven door, van het PSV voetbal stadion, naar de stadskerk, en uiteindelijk belande hij boven op Eindhovens hoogste gebouw "de Regent" waar de vlag uiteindelijk nog 1 maand lang is blijven hangen...

een ander televisie opreden dat ik had waarvan ik de originele video beelden verloren heb was bij Veronica Call TV hier mocht ik naar toe komen vaar een interview, en om "live" op TV 2 van mijn schilderijen te veilen, zodat ik de opbrengst kon overmaken naar de stichting Anorexia Nervosa, dit wilde ik graag omdat het toen voor mij nog "vers"was dat mijn vriendin hieraan overleden was. al bij al bracht die uitzending toch nog een paar honderd guldens op voor het goede doel...

Waarschuwing ! de video hier onder is lang geleden gemaakt
in de tijd dat ik zelf nog veel "onzin"op het internet zette, het kan dus zijn dat er schokkende foto's  of ander beeld materiaal te zien zijn.





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog