Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 3, 2012

mijn persoonlijke facebook veranderd

ik heb net ook mijn "persoonlijke" Facebook aangepast op mijn Kunst,  want ook daarspeelde ik af en toe te veel met de onzin van Dikkeman.nl, natuurlijk maak zal ik af en toe nog een leuke fotoshop maken voor mijn persoonlijke facebook, het is immers mijn privé "ding" en niet mijn Kuxt Facebook, maar de echte "hardcore"  dikkeman onzin die gaat echt verdwijnen... 
en eigenlijk ben ik daar wel blij om "het geeft rust" mijn manager ( en vriend ) Donald had gelijk "wat wil ik met mijn leven?" die onzin blog van dikkeman, met al die adult en "rare" content gewoon omdat daar veel bezoekers op afkwamen "lege bezoekers"want daar had ik als kunstenaar niets aan. of mijn "talent", als schilder meer naar buiten brengen... en dit is dan ook wel een dagelijkse weblog waarop ik dingen deel met de "buitenwereld", maar ik deel hier geen dingen meer die zo persoonlijk zijn ( en niets met dwaalhaas te maken hebben ) dat ik denk dat ik verantwoording tegen over "het publiek"moet afleggen..



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog