Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, August 7, 2012

Eenhorns voor Göttingen ( Duitsland )

als ik een top 5 moet maken van de mooiste steden waar ik geweest ben in Duitsland krijgt Göttingen een dikke 2e plaats ( na Berlijn natuurlijk ) dat komt omdat ik daar veel op stap ben geweest en dus het nachtleven daar goed ken...
mijn broer heeft er gewoond toen hij nog getrouwd was met zijn ex vrouw, ook heb ik in die stad 2 keer mijn schilderijen geëxposeerd in de Lehmofen Restaurant & Galerie 3 exposities alle 3 georganiseerd door mijn ex-schoonzus bij 1 van de expo's was ik zelf bij de opening, dat was met een hapje, een drankje en live muziek, dat was super gezellig, op de avond van de opening verkocht ik al meteen 3 werken, 2 aan een vriend van me en 1 aan "Harald Wiegleb" die ook bij de uitgenodigde gasten behoorde ( Hareld maakt zelf ook heel mooi werk ) met het geld wat ik die avond verdiende zijn de vriend die voor de opening van mijn expo met mij mee gereden was naar Göttingen ik en mijn ex-schoonzus de hele nacht op stap geweest in de binnenstad, bij de andere openingen was ik zelf niet aanwezig..

de laatste expositie die ik daar had was een gezamenlijke expo met alle andere kunstenaars die in de ook Lehmofen geëxposeerd hadden, met het thema "eenhoorns", ik moest daarvoor 3 werken maken, dit zijn de enigste foto's die ik nog heb, de werken zijn nog steeds in Göttingen omdat ik ruzie / woorden kreeg met mijn broer zijn ex, ik kon de schilderijen terug krijgen, maar omdat de ruzie om geldzaken ging, was ik daar veel te trots voor...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog