Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, August 21, 2012

dwaalhaas motoren

ik had vandaag eigenlijk helemaal geen zin om iets aan mijn blogger te doen, maar toen ik op Dwaalhaas/facebookzag dat mijn "Daily Dwaalhaas" motor geplaatst was...
vond ik dat ik de andere motoren ook even op mijn blog moest zetten.ik heb "vroeger" altijd motor gereden, meestal ratbike's, toen ik mijn eerste Harley kocht ging ook mijn plezier voor motor rijden over, nu heb ik pas weer een "Japanner" gekocht, en dat bevalt mij weer prima
Deze Hells Angel ( lol ) heb ik een jaar of 10 geleden geschilderd met acryl op canvas, er moten meerdere schilderijen van mij zijn met een afbeelding van een motor, maar ik heb helaas niet overal meer foto's van, heb jij een schilderij of een ander werk van mij ? fotos zijn altijd welkom, mail ze maar naar dwaalhaas@outtlook.com de onderste 2 foto's zijn recent gemaakt voor facebook...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog