Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, August 15, 2012

Ik ben nog steeds "goed bezig" ( al zeg ik het zelf ) ik heb vandaag weer een hele zooi "dikkeman.nl" onzin van het internet gegooid en ook een hoop zelf opgenomen Youtube video's die niets met mijn kunst te maken hebben / hadden...
misschien is dat jammer voor de mensen die mij graag "op mijn bek" hadden zien gaan, maar het is niet anders "the good old days" van zelfspot en exhibitionistisch gedrag zijn voorbij daarentegen begin ik nu ook een beetje mijn draai weer te vinden op deze Blogger waar ik mensen zoals Danny DeVito of een of andere sexy chick, met niet al te veel moeite kan overhalen om mijn kunst te promoten. deze nieuwe blogger bestaat nu zo'n 2 weken, en alle oude zooi, expo's, interviews, die heb ik er nu inmiddels op gezet, het is dus tijd om weer "normaal" te gaan bloggen, mijn online dagboek, dat is een wekelijks terug kerende item, die loopt elke week van zaterdag tot zaterdag, en is te herkennen aan een logotje, maar als je in de "tag cloud" op dagboek klikt dan ben je er ook...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog