Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, August 8, 2012

Dagboek woensdag : 08-08-2012

02:00 s'nacht's of woensdag ochtend heel vroeg, maar dat mag jij voor jezelf weten, ik ben net terug van het wandelen met m'n hond  Spike, en ik zg dat ze nu ook al de straat hebben open liggen, een stuk verderop, ja ze willen van "woensel west" een mooie "nette" buurt gaan maken, maar of het ze ooit zou lukken ? ....
ze gaan er in ieder geval alles aan doen, sloop, nieuwe huizen, gebouwen, bedrijfjes, winkels, extra groenvoorziening-en, er gaat hier in de buurt komende tijd veel veranderen,  maar ik ga nu eerst slapen

08:00 net wakker, en Eindhoven zet mij nu al aan het werk, vandaag moet de vuilnisbak / kliko naar buiten, deze mag nooit 1 avond van tevoren aan de straat gezet worden. maar moet altijd op de dag van het leegmaken buiten staan "hier maken ze dat ding rond 08:30 leeg"...

09:30 vandaag gaat die fles whisky er aan.. lol, het is nog lekker vroeg, mijn  "Daily Dwaalhas-zen" voor deze week zijn af en moeten deze week niet vandaag maar vrijdag worden ingeleverd, ik heb alle boodschappen voor deze week gehaald, mijn huis is schoon, ik heb geen afwas, en ook geen was.. , vandaag of morgen heb ik dus ook helemaal geen verplichtingen voor de whisky hoef ik niet weg, want die heb ik al in huis.... en ik voel me goed,  "dus wat hout mij tegen ?"  een dagje "lekker"muziek-jes luisteren, en hersenspoelen" en zo verwen ik mezelf... :-)
de muziek die ik vandaag op Youtube afspeel is te volgen via de Playlist hier onder, terwijl ik mijn filmpje kijk of luister zet ik hem op deze lijst,
( er komt dus telkens een nieuw nummer bij )


11:00 ik zit alweer bijna op helft van mijn fles whisky "niet grappig" dat betekend dus dat er meer dag is dan drank, en dat ik vroeg moet stoppen met zuipen... :-)  gelukkig is het woensdag en komt vandaag "criminal minds" op televisie... lol... bovendien als ik het niet "red"met mijn whisky, heb ik altijd nog mijn wijn collectie die ik kan aanbreken ..  dat zijn inmiddels ook alweer ongeveer 150 flessen lol


12:00  LIVE CAM ! what the hell..... iedereen mag zien dat ik bezopen ben, ze mogen alles van mij zeggen, maar ik ben in ieder geval eerlijk...
14:00 ik ben al goed bezopen.. maar voor wie mijn muziek keuzes volgt moet het wel duidelijke zijn , ik ben niet links ook niet rechts ik weel een leven waarin iedereen gelijk is, geen positieve discriminatie, maar ook geen negatieve... en regels en wetten "mits demonstraties gekozen" zijn en blijven regels.. zonder uitzonderingen... 

14:55 ik ga voor mijn deur buiten verder zitten zuipen dat kan hier in deze wijk en word als sociaal gezien.... lol ik denk dat ik vroeg slaap vandaag.... 

17:30 ik heb geslapen heel even dan, en paar uurtje op de bank, ik ben kei, knetter zat, en ik vermaak me nog prima. "wat is het "klootjes volk"" toch amusant.
..
19:45 het is weer mooi geweest voor vandaag, ik ga weer nuchter worden... dadelijk loop ik ( samen met Spike )  nog even naar de snackbar on shag te kopen en dan ga ik televisie kijken... 



straks schrijf ik weer verder

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog