Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 9, 2012

Dagboek : donderdag 09-08-2012

01:30 wat een "vreemde" dag was het gisteren weer.. lol, ik ben net wakker van een paar uurtjes slapen, en gelukkig ben ik niet meer dronken..als ik terug kijk op mijn dagboek van gisteren, zie ik dat ik zelfs nog even de "dikkeman.nl" ben geweest
mijn webcam aangehad ???  ik weet in ieder geval wel zeker dat ik mezelf verder wel gedragen heb, want "naakte" onzin dat wil ik gewoon niet meer op deze weblog. maar een dagje dronken zijn, daar hoef ik mezelf niet voor te schamen... zoals Keith Richards ooit zei "het is niet erg om af en toe uit je bol te gaan als je maar zorgt dat je de weg weer terug vind....

05:00 zoals je kunt zien heb ik net nog het een en ander op mijn Blog gezet, en ik vind het langzamerhand tijd worden om weer te gaan slapen 3 uurtjes dat zou genoeg zijn, want dan is de benzine pomp weer open om shag te halen.... ik ga nu nog even een wandelingetje maken met Spike, en dan kruip ik weer lekker onder de dekens...
10:20 het was natuurlijk toch weer later geworden voordat ik eindelijk onder de dekens lag, en na 3 uurtjes slapen ben ik inmiddels ook alweer wakker, ik heb net via Facebook een berichtje gekregen van  mijn Manager, Donald met een verzoek voor een Dwaalhaas T-shirt ontwerp, daar ga ik dus deze middag in mijn atelier aan werken, verder heb ik ook mijn domein namen Dikkeman.nl ( die ik niet meer gebruik ) is overigens nu ook te koop ) en dwaalhaas.nl om laten zetten naar deze Blog  "ik goed bezig" maar het eerste wat in vandaag ( nu dus ) ga doen is shag halen. ik rook alweer sinds gisteren avond open gepulkte peuken. lol ...
15:00 ik ben lekke bezig geweest in mijn atelier, maar ik was vergeten mijn webcam daar aan te zetten, het is nu tijd voor een boterhammetje te eten, en dan ga ik nog even naar boven om een uurtje te slapen, ik voel me zo ontzettend moe
17:00 ook fijn  dan lig je eindelijk even te slapen en dan word je rust verstoord omdat er een aantal mensen ( waarschijnlijk van de wijk ) of van de PVDA hier met rozen aan de deur komen.. "alsof ik daar op zit te wachten" misschien dat ik vroeger zo naïef geweest zou zijn.. maar sinds ze hun reclame posters in achterstandwijken al mijn wijk enkel in het Turks of Arabisch maken waardoor ik het gevoel krijg dat ze discriminerend bezig zijn door het grootste gedeelte van de inwoners in deze wijk aan te spreken in hun eigen taal, maar de minderheid ( de Nederlander ) over het hoofd zien..  voor alle duidelijkheid ik ben tegen discriminatie en alle vormen daar van, ook tegen seksisme, positieve discriminatie, leeftijdsdiscriminatie en de daarbij behorende overheid-s-censuur, iedereen gelijke rechten en plichten.
02:30 alweer ik heb vanavond wat voor de televisie gehangen, mijn voeten deden weer eens erg pijn... ik ga nu nog even een poging wagen op met Spike te gaan wandelen en als ik dat thuis kom  / binnen ben, maak ik Spike's riem los, en ga meteen naar boven om te slapen.. nu eerst nog even een sigaretje draaien voot tijdens het wandelen...


ik schrijf morgen weer verder

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog