Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, August 25, 2012

Dwaalhaas - Amy Winehouse

Amy Jade Winehouse (14 September 1983 – 23 July 2011) was an English singer and songwriter known for her powerful deep contralto vocals and her eclectic mix of musical genres including R&B, soul and jazz
dit schilderij maakte ik kort na het overlijden van Amy Winehouse.... ( de Photo-shop links maakte ik al eerder ) gewoon omdat ik Amy behalve een goede stem en muziek ook een boeiende persoonlijkheid vond hebben, het leuke van photo-shops, en video manupulatie, ( puur hobby ) is dat je de mensen op een echt dwaal-spoor kan zetten, in de tijd dat ik mijn onzin site Dikkeman.nl nog had, gebruikte ik veel photoshops, mar het was wel triest dat toen ik deze van mij samen met Amy op de bank, net gemaakt had, toen zij overleed, vandaar dat ik deze bijzondere vrouw ook nog eens vastgelegd heb met verf op doek, het schilderij is inmiddels verkocht, en de photoshop zwerft nog ergens over google rond.. lol

 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog