Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 16, 2012

I remenber Elvis Presley...

Elvis Aaron Presley (Tupelo (Mississippi), 8 januari 1935 - Memphis (Tennessee), 16 augustus 1977) was een Amerikaans zanger en acteur. Hij is wereldwijd bekend onder de bijnamen The King of Rock of kortweg The King. Elvis geldt als een van de succesvolste en populairste soloartiesten aller tijden. Bron :Wiki pedia
 ik zelf ben al bijna heel mijn leven Fan van "de King"...
ondanks dat ik van veel soorten verschillende muziek houd, maar als ik de stem, en de muziek van Elvis hoor, dan smelt ik steeds weer weg.... vandaag is het de "sterf dag" van Elvis, en ik vind het niets meer dan gepast om hier even bij stil te staan...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog