Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 10, 2012

Dagboek : vrijdag 10-08-2012

08:30 "het is weer vrijdag" en de week is weer bijna voorbij, vandaag begint het Folkwoods festival dat is hier 1 km vandaan, in een groot park, vorig jaar wilde ik er ook heen gaan maar toen werd ik als "bekende" Eindhovenaar geweigerd aan de poort, en ik werd zelfs door de hoofd organisator.......


Tinus Kanters die mij hoogst persoonlijk op zijn fiets, bijna thuis werd gevolgd.. waarom ? omdat ik thuis al 2 uur bier gedronken had... "ik mocht het festival niet op".. dit voorval is inmiddels uitgesproken, en dit jaar zou ik wel welkom zijn, maar ik kijk net naar de kosten, en die 50 Euro per dag of  100 Euro voor 3 dagen, dat kan ik gewoonweg niet betalen, stel dat ik 1 dag zou gaan, 50 Euro intree, en dan heb ik ook nog eens 50 euro nodig voor drinken en eten, "nee helaas" vorig jaar kon ik het wel betalen, maar toen werd ik niet toe gelaten, en zelfs vernederend naar huis geëscorteerd, en dit jaar kan ik het niet betalen.. hoewel als ik zou gaan dan zou dat vandaag en zondag avond zijn, want zondag overdag moet ik mijn vader weer helpen op de markt... maar het is niet anders.. "volgend jaar beter"

wat ga ik dan vandaag wel doen ? ik ga straks in mijn atelier schilderen, en een beetje opruimen, ik zet dan mijn webcam weer aan ( de link naar die webcam vind je op deze blog bovenaan rechts )  mijn manager Donald komt pas laat thuis vanavond dus het word waarschijnlijk pas morgen dat ik alle nieuwe werken kan inleveren...

verder moet ik vandaag ook nog naar mijn vader om te helpen met wat "huishoudelijke zaken" ( de man is 80 en kan niet meer alles alleen )

14:00 ik ben bij mijn vader geweest en daarna  ( op de motor want het is weer warm buiten ), daarna ben ik nog even naar de C1000 gegaan shoarma vlees was in de aanbieding, dus vanavond een ik shoarma, met veel knoflook en chili saus "shoarma vlees moet zijn als soep, zoveel knoflook saus dat je het met een lepel moet eten" lol
19:00 mijn shoarma zit in de pan, dus ik neem even een "pauze" tot na het eten, ja pauze want ik heb vandaag hard gewerkt, mijn vader geholpen met wat  huishouden, koken, geschilderd, boodschappen gedaan, gezocht naar oudere Dwaalhaas foto's en geblogd, en dat allemaal op 1 dag lol.. straks na het eten ga ik mijn motor binnen zetten ( in mijn Atelier )  en dan doe ik niet veel meer... jawel  "rusten"
00:00  ik kreeg vanavond nog even onverwachts bezoek van een oude vriendin, het was onverwacht toch nog "gezellig" geworden, geen alcohol en geen gek gedoe, maar gewoon een leuk en  "prettig gesprek" ik ga straks nog even met Spike wandelen en dan ga ik een poding doen om te gaan slapen.... tot morgen , welterusten..

Straks schrijf ik weer verder

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog